«SkyTrade»

CRM

«SkyTrade» - проект в сфері онлайн-продажів з великою лінійкою товарів щоденного вжитку українських і зарубіжних виробників.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. Створити платформу - єдине вікно для роботи менеджерів, де у нього буде вся необхідна інформація про клієнтів, товари, замовлення і статуси
  2. Оптимізація даних всередині компанії для своєчасної передачі інформації між відділами
  3. Систематизація і сегментація бази клієнтів
  4. Автоматизація роботи Call-центру
Що було реалізовано:
  1. Налаштування CRM для оповіщення для клієнтів про статус замовлень за допомогою інформаційних дзвінків і повідомлень
  2. Автоматизація процесу Рекламації, що включає обмін з 1С в режимі мультискладовості
  3. Бонусна система для обліку знижок клієнтам за підсумками рекламації до подальших операцій
  4. Створення «зв'язки п'яти полів» для автоматичного заповнення адрес клієнта по введеному індексу, а потім автоматичне підтягування області, району, населеного пункту і вулиці
  5. Завантаження та систематизація бази клієнтів в CRM з повною історією взаємодій
  6. Сегментація бази CRM для співробітників відділу Маркетингу для залучення нових клієнтів і повторних продажів вже існуючим
  7. Підключення зовнішніх джерел комунікації (Viber, Telegram)
  8. Автоматичне заповнення адреси поштового відділення Нової Пошти по введеному номеру відділення
Результати, які отримав клієнт

Автоматизація роботи з клієнтами за допомогою CRM-системи з налаштованими воронками, роботами, сегментами і системою оповіщення

Можливість роботи зі старими угодами в зручному інтерфейсі картки клієнта

Двосторонній обмін з 1С в режимі мультискладовості (отримання залишків з декількох складів) для оновлення інформації в режимі real time

Робота відділів Маркетингу і Продажів в одному вікні

Система лояльності для збільшення обсягів повторних звернень і продажів

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Integrity Vision

Впровадження корпоративного порталу CRM українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

№1 из N