PH Serum Bar

CRM

PH Serum Bar - це магазин, який пропонує професійні поради та консультації з догляду за шкірою та волоссям.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. акумулювати надходження заявок з усіх джерел в одну систему;
  2. систематизувати клієнтську базу;
  3. вибудувати й оцифрувати процес ведення послуг та замовлень;
  4. організувати роботу менеджерів у єдиній системі;
  5. автоматизувати роботу з відправленнями замовлень за допомогою інтеграції з сервісом «Нова пошта»;
  6. налаштувати автоматизацію по відправці повідомлень клієнту;
  7. налаштувати систему контролю за роботою менеджерів.
Що було реалізовано:
  1. Реалізували зберігання заявок клієнтів із соц.мереж у єдиній системі. Можна фільтрувати угоди й контакти за джерелами для подальшої аналітики. Для роботи з клієнтами в режимі одного вікна налаштували інтеграцію з месенджерами (Viber, Telegram), соціальними мережами (Instagram, Facebook), поштовими сервісами. Вся історія спілкування зберігається в картці клієнта і конкретної угоди.
  2. На основі детального аналізу бізнес-процесу, сформовано воронку продажів, що включає підтвердження нової заявки, підбір догляд та продукту, виробництво і доставку готового замовлення, а також контроль отримання оплати від клієнта. Прописано сценарій руху угоди по воронці з постановкою автоматичних завдань як для менеджера, так і для керівника та автоматичним відправленням повідомлення клієнту при переході на певну стадію.
  3. Для автоматичного формування товарно-транспортних накладних і відстеження статусів доставки замовлень в CRM, було підключено інтеграцію з сервісом «Нова пошта». Менеджер створює і роздруковує накладні, контролює статус посилки прямо з картки угоди в системі.
  4. Налаштували розділ «Товари». Це робить картку Угоди більш інформативною і надалі дасть змогу вести статистику за проданими продуктами. Права доступу в системі налаштовані таким чином, що менеджер має доступ тільки до своїх клієнтів. Доступ до загальної бази клієнтів і можливість розподілу клієнтів за групами є тільки у керівника. Після налаштувань клієнту провели навчання під запис та надали регламент по роботі з системою.
Результати, які отримав клієнт

Після впровадження CRM стало зрозуміло, що кількість потенційних заявок, які раніше втрачали, більша, ніж передбачалося. Менеджери фізично не встигають обробити прийняті в роботу заявки. Таким чином, вже відразу після введення системи в експлуатацію, стало видно точки зростання компанії.

Впровадження CRM зробило процес продажів системним і зрозумілим. Усі потенційні клієнти знаходяться в системі, по кожному поставлене автоматичне завдання.

Керівник бачить прогнозовану суму продажів і може контролювати процес. Робота менеджера ведеться в єдиному вікні, незалежно від джерела заявки.

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Shagov Aesthetic Medicine

Доопрацювання корпоративного порталу CRM українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

«SkyTrade»

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв’язки з 1C.

Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Алай

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську компанію НВП “АЛАЙ” для автоматизації роботи.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

№1 из N