PH Serum Bar
PH Serum Bar - це магазин, який пропонує професійні поради та консультації з догляду за шкірою та волоссям.
-
акумулювати надходження заявок з усіх джерел в одну систему;
-
систематизувати клієнтську базу;
-
вибудувати й оцифрувати процес ведення послуг та замовлень;
-
організувати роботу менеджерів у єдиній системі;
-
автоматизувати роботу з відправленнями замовлень за допомогою інтеграції з сервісом «Нова пошта»;
-
налаштувати автоматизацію по відправці повідомлень клієнту;
-
налаштувати систему контролю за роботою менеджерів.
-
Реалізували зберігання заявок клієнтів із соц.мереж у єдиній системі. Можна фільтрувати угоди й контакти за джерелами для подальшої аналітики. Для роботи з клієнтами в режимі одного вікна налаштували інтеграцію з месенджерами (Viber, Telegram), соціальними мережами (Instagram, Facebook), поштовими сервісами. Вся історія спілкування зберігається в картці клієнта і конкретної угоди.
-
На основі детального аналізу бізнес-процесу, сформовано воронку продажів, що включає підтвердження нової заявки, підбір догляд та продукту, виробництво і доставку готового замовлення, а також контроль отримання оплати від клієнта. Прописано сценарій руху угоди по воронці з постановкою автоматичних завдань як для менеджера, так і для керівника та автоматичним відправленням повідомлення клієнту при переході на певну стадію.
-
Для автоматичного формування товарно-транспортних накладних і відстеження статусів доставки замовлень в CRM, було підключено інтеграцію з сервісом «Нова пошта». Менеджер створює і роздруковує накладні, контролює статус посилки прямо з картки угоди в системі.
-
Налаштували розділ «Товари». Це робить картку Угоди більш інформативною і надалі дасть змогу вести статистику за проданими продуктами. Права доступу в системі налаштовані таким чином, що менеджер має доступ тільки до своїх клієнтів. Доступ до загальної бази клієнтів і можливість розподілу клієнтів за групами є тільки у керівника. Після налаштувань клієнту провели навчання під запис та надали регламент по роботі з системою.
Після впровадження CRM стало зрозуміло, що кількість потенційних заявок, які раніше втрачали, більша, ніж передбачалося. Менеджери фізично не встигають обробити прийняті в роботу заявки. Таким чином, вже відразу після введення системи в експлуатацію, стало видно точки зростання компанії.
Впровадження CRM зробило процес продажів системним і зрозумілим. Усі потенційні клієнти знаходяться в системі, по кожному поставлене автоматичне завдання.
Керівник бачить прогнозовану суму продажів і може контролювати процес. Робота менеджера ведеться в єдиному вікні, незалежно від джерела заявки.
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати обговорення