PH Serum Bar

CRM

PH Serum Bar - це магазин, який пропонує професійні поради та консультації з догляду за шкірою та волоссям.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. акумулювати надходження заявок з усіх джерел в одну систему;
  2. систематизувати клієнтську базу;
  3. вибудувати й оцифрувати процес ведення послуг та замовлень;
  4. організувати роботу менеджерів у єдиній системі;
  5. автоматизувати роботу з відправленнями замовлень за допомогою інтеграції з сервісом «Нова пошта»;
  6. налаштувати автоматизацію по відправці повідомлень клієнту;
  7. налаштувати систему контролю за роботою менеджерів.
Що було реалізовано:
  1. Реалізували зберігання заявок клієнтів із соц.мереж у єдиній системі. Можна фільтрувати угоди й контакти за джерелами для подальшої аналітики. Для роботи з клієнтами в режимі одного вікна налаштували інтеграцію з месенджерами (Viber, Telegram), соціальними мережами (Instagram, Facebook), поштовими сервісами. Вся історія спілкування зберігається в картці клієнта і конкретної угоди.
  2. На основі детального аналізу бізнес-процесу, сформовано воронку продажів, що включає підтвердження нової заявки, підбір догляд та продукту, виробництво і доставку готового замовлення, а також контроль отримання оплати від клієнта. Прописано сценарій руху угоди по воронці з постановкою автоматичних завдань як для менеджера, так і для керівника та автоматичним відправленням повідомлення клієнту при переході на певну стадію.
  3. Для автоматичного формування товарно-транспортних накладних і відстеження статусів доставки замовлень в CRM, було підключено інтеграцію з сервісом «Нова пошта». Менеджер створює і роздруковує накладні, контролює статус посилки прямо з картки угоди в системі.
  4. Налаштували розділ «Товари». Це робить картку Угоди більш інформативною і надалі дасть змогу вести статистику за проданими продуктами. Права доступу в системі налаштовані таким чином, що менеджер має доступ тільки до своїх клієнтів. Доступ до загальної бази клієнтів і можливість розподілу клієнтів за групами є тільки у керівника. Після налаштувань клієнту провели навчання під запис та надали регламент по роботі з системою.
Результати, які отримав клієнт

Після впровадження CRM стало зрозуміло, що кількість потенційних заявок, які раніше втрачали, більша, ніж передбачалося. Менеджери фізично не встигають обробити прийняті в роботу заявки. Таким чином, вже відразу після введення системи в експлуатацію, стало видно точки зростання компанії.

Впровадження CRM зробило процес продажів системним і зрозумілим. Усі потенційні клієнти знаходяться в системі, по кожному поставлене автоматичне завдання.

Керівник бачить прогнозовану суму продажів і може контролювати процес. Робота менеджера ведеться в єдиному вікні, незалежно від джерела заявки.

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

WestLviv

Впровадження корпоративного порталу CRM в WestLviv компанію для автоматизації роботи.

Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

№1 из N