WestLviv

CRM

Компанія «ВЕСТ» протягом 10 років успішно продає в Україні трактори та мототехніку, пропонуючи широкий асортимент продукції відомих брендів за доступними цінами з швидкою доставкою та гарантійним обслуговуванням.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. збір та централізація даних про клієнтів (інтеграція з соціальними мережами, електронною поштою, телефонією, сайтом та платформою оголошень OLX);
  2. вибудувати й автоматизувати процес отримання, опрацювання заявок та роботу з оформленням та виконанням замовлень;
  3. організувати роботу менеджерів у єдиній системі;
  4. оптимізація процесу відстеження оплат (підключення платіжних систем Monobank, Privatbank до CRM);
  5. формування документів в срм системі з відповідними даними по клієнту;
  6. відстежувати ключові показники ефективності та прибутковості.
Що було реалізовано:
  1. Провели передпроєктне дослідження
  2. Визначили цілі та завдання для впровадження CRM-системи. Підібрали CRM-систему, яка може закрити запит клієнта.
  3. Створили воронку звернень і замовлень та автоматизації на відповідних етапах.
  4. Підключили канали комунікацій. Налаштували інтеграцію з месенджерами (Viber і Telegram), соціальними мережами (Instagram, Facebook), поштовими сервісами, телефонією Binotel.
  5. Налаштували інтеграцію з сайтом. Перенесення бази товарів з сайту в CRM і автоматичне створення замовлень в CRM при його оформленні на сайті.
  6. Підключили платіжні систем Monobank та Privatbank до CRM. Інтеграція з Monobank і Privatbank.
  7. Налаштували шаблони документів. За попередньо отриманими від клієнта файлами-прикладами необхідних документів.
  8. Внесли співробітників в CRM та налаштували права доступу до системи. Створено ролі та надано права доступів до кожної із сутностей у CRM.
  9. Провели навчання. Для співробітників компанії було проведено онлайн навчання по функціоналу системи.
Результати, які отримав клієнт

Систематизувати клієнтську базу.

Забезпечити оперативний доступ до інформації про клієнтів та їх замовлення.

Підвищити ефективність роботи менеджерів завдяки автоматизації рутинних завдань.

Поліпшити контроль за процесом продажів та відстеження оплат.

Виявити нові точки зростання та потенційні можливості для збільшення обсягів продажів.

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Алай

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську компанію НВП “АЛАЙ” для автоматизації роботи.

Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

Shagov Aesthetic Medicine

Доопрацювання корпоративного порталу CRM українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

№1 из N