CRM-система для банку
безкоштовною консультацією
– ми впроваджуємо!
безкоштовну консультацію
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для банку – швидке та якісне обслуговування клієнта
Сучасний бізнес уже не той, що був 10 чи 15 років тому. Якщо не автоматизувати елементарні процеси, ви просто втратите клієнтів. Звертаючись до банку за послугою, людина хоче швидкого вирішення проблеми, і вона не має наміру у відділенні провести півдня. Впроваджена CRM система для банку дозволить вирішити безліч проблем і лише збільшувати кількість задоволених клієнтів.
Що це за програмне забезпечення?
Ця програма використовується для покращення відносин із клієнтами. Оптимізація бізнес-процесів, підвищення продажу, використання різних інструментів маркетингу, робота з базою даних клієнтів – це далеко не всі можливості.
Впроваджена CRM у банку допомагає вирішити такі спільні проблеми:
- зберігання бази в одному місці та в будь-який момент можна отримати доступ до інформації;
- ніяких людських факторів, що менеджер забув надіслати листа або прийти на зустріч із клієнтом;
- інтеграція із соц.мережами та іншими каналами комунікації.
Чи вигідно придбати ЦРМ для банку?
Це питання цілком логічне. Оскільки у роботі банківської сфери є багато тонкощів, і чи зможе програмне забезпечення вирішити їх. Банківська CRM система надасть такі можливості:
- Менеджер під час звернення клієнта бачить повну історію співпраці з банком. Більше не ставитимуться питання: де ви отримували картку, і в якому відділенні відкривали депозит. Все видно у картці. Час на обслуговування скорочується, але при цьому якість покращується.
- Можливість автоматичного розсилання пропозицій, сформованих з урахуванням історії звернень клієнта. Крім цього, є можливість налаштувати розсилку-вітання.
- Ефективна робота з базою даних та розбивання її на сегменти. Для кожної групи можна робити окрему пропозицію.
- Швидкий перегляд усіх угод: на якій стадії, скільки було зароблено.
У кого замовляти CRM для банку?
Під час пошуку виконавця пам’ятайте про такий момент: у майбутньому вам знадобиться професійна підтримка. Виходить, що вам потрібний партнер для тривалої співпраці. Тож віддавайте перевагу тим, хто, крім продажів, ще й обслуговує ЦРМ для банку.
Компанія ITUA пропонує такі умови:
- професійне впровадження та обслуговування спеціалістами з досвідом роботи;
- виконання договору у поставлені терміни;
- надання звітів;
- помірні ціни.
Поставили за мету купити CRM для банку? Залишайте заявку на сайті ITUA і зв’яжуться з вами співробітники. Ваше завдання полягає лише в тому, щоб розповісти про основні побажання. На основі цього вони підберуть потрібний варіант, прорахують, скільки коштуватиме CRM банку та вкажуть час на впровадження. Зробіть свій бізнес максимально успішним.