CRM-система для бізнесу

<span>Автоматизація</span> рутинних процесів
Автоматизація рутинних процесів
<span>Підвищення ефективності</span> обслуговування
Підвищення ефективності обслуговування
<span>Інтеграція</span> з будь-якими необхідними сервісами
Інтеграція з будь-якими необхідними сервісами
Вся <span>база даних</span> та <span>комунікація</span> з клієнтами <span>в одному місці</span>
Вся база даних та комунікація з клієнтами в одному місці
Звертайтеся до нас за
безкоштовною консультацією
яка дозволить виявити реальні потреби та обрати оптимальне під Ваш бізнес рішення
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Звертайтеся до нас за <br> <span>безкоштовною консультацією</span>
по версії
№1 CRM - інтегратор
Допомагаємо бізнесам розвиватися за допомогою CRM-систем вже 18 років
Ми не продаємо CRM
– ми впроваджуємо!
18 років доводимо усі проєкти до кінця.
3500+
годин навчання для співробітників Замовників.
Супровід CRM після впровадження.
Даємо рекомендації (що можна покращити)
у вже налаштовану CRM іншими підрядниками.
Ключові клієнти
moneyveo
Замовте
безкоштовну консультацію
Наші експерти підберуть найефективніше рішення для Вашого бізнесу
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Замовте <br> <span>безкоштовну консультацію</span>
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Впроваджуємо
Pipedrive
Класична CRM-система по управлінню продажами
Дізнатися більше
Key CRM
Система автоматизації
інтернет-торгівлі
Дізнатися більше
Zoho
Автоматизація, управління та масштабування бізнесу
Дізнатися більше
Keepin CRM
Зручна система для користування та роботи
Дізнатися більше
OneBox CRM
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
CRM HubSpot
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
Наші кейси
Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Переглянути всі кейси

CRM для бізнесу – важливий продукт для успішної діяльності

Будь-який підприємець, організовуючи власну справу, хоче, щоб вона приносила прибуток. А для цього потрібно якісно надавати послуги або продавати хороші товари, мати відповідні ціни. Але ще не варто забувати про якість обслуговування клієнтів, професійну обробку дзвінків і багато іншого. У цьому допоможе CRM-система для бізнесу.

У чому особливість програмного забезпечення?

Продукт допомагає автоматизувати процеси і спростити роботу колективу. При роботі з клієнтами мінімізується людський фактор і підвищується прозорість діяльності.

Багато бізнесменів вважають, що і без подібної системи можна спокійно працювати і заробляти гроші. Спочатку це буде вдаватися, але потім почнеться хаос. Через це продажі почнуть падати, а постійні клієнти просто підуть до конкурентів.

А що буде, коли впровадити CRM для бізнесу:

  • Інформація об’єднується в одній базі. Тепер не буде багато файлів, між якими доводилося постійно перемикатися.
  • Канали комунікації об’єднані в одне ціле. Менеджеру не доведеться переходити на сайт або заходити в одну з соц.мереж, щоб відповісти користувачеві. Інформація, що надходить, зберігається в СРМ.
  • Скорочення часу на виконання рутинної роботи. Шаблонне формування документів, автоматична розсилка повідомлень абонентам. А ще тут є нагадування, яке не дасть забути про зустріч з клієнтом або про відправку рахунку.
  • При вхідному дзвінку відображається інформація про користувача. Якщо людина звертається вперше, її контактні дані зберігаються в базі. Тут є можливість здійснювати дзвінок прямо з картки.
  • Контроль над воронкою і процесами продажів дозволяє оцінити результат кожного співробітника і всієї компанії. На основі отриманих даних можна розробляти стратегію, щоб поліпшувати ці показники.

Завдяки цьому продукту співробітники перестануть виконувати рутинні завдання, а більше часу приділятимуть роботі з клієнтами.

На що звертати увагу під час вибору системи? Якщо ви хочете досягти успіху в бізнесі і реалізувати все задумане, СРМ повинна відповідати таким вимогам:

  • швидке впровадження;
  • адаптація для нових технологій;
  • простота і зручність у користуванні;
  • відповідність вимогам бізнесу.

Без допомоги фахівців в цьому не розібратися. До того ж ви повинні віддати перевагу тим, хто надає ще професійну підтримку.

Що пропонує ITUA:

  • розробка програмного забезпечення для різних сфер бізнесу;
  • ніяких фрілансерів, тільки професіонали з досвідом роботи;
  • регулярні звіти про виконану роботу;
  • ніяких порушень договору.

Успіх бізнесу залежить від того, як ви почнете свою діяльність. Про впровадження програмного забезпечення варто задуматися ще на самому початку.

Хочете впровадити CRM-системи для бізнесу? Фахівці ITUA допоможуть у цьому нелегкому питанні. Вам потрібно тільки розповісти про специфіку свого бізнесу. На основі отриманих даних вони підберуть відповідний варіант, прорахують вартість і вкажуть терміни реалізації. Ви тільки контролюєте процес. Подбайте про те, щоб ваш бізнес успішно розвивався навіть в умовах великої конкуренції.