CRM-система для колл-центру
безкоштовною консультацією
– ми впроваджуємо!
безкоштовну консультацію
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для кол-центру – якісна обробка дзвінків
Співробітники кол-центрів щодня спілкуються із сотнею абонентів. А ще заповнюють необхідну базу та виконують інші завдання. Звісно, у такій завантаженості є ризик пропустити дзвінок або переплутати дані. У результаті клієнти пишуть скарги чи взагалі йдуть. А ось використання CRM для call-центру допоможе уникнути подібних ситуацій та розвантажити співробітників.
Як працює програмне забезпечення у цій сфері?
Як виходить так, що величезний штат співробітників не справляється зі своїми обов’язками. Просто скрізь є людський чинник. Коли частину завдань виконуватиме програма, то ризик зробити помилку знижується, а якість обслуговування підвищується.
Як це все працює:
- Професійне обслуговування.
Під час дзвінка співробітник бачить всю інформацію про людину, і тепер більше не питатимуть, з чим ви зверталися минулого разу. Це дратує клієнта. - Обробка дзвінків.
При надходженні дзвінка його спрямовують на вільного оператора. У деяких сферах бізнесу постійних клієнтів відразу намагаються спрямовувати на менеджера, з яким ведеться постійне спілкування. Якщо ця людина дзвонить уперше, то на будь-кого вільного. Хоча такий варіант може бути і з постійними. - Автоматичні вихідні дзвінки.
Потрібно повідомити абонентів про важливу інформацію, але їх так багато в базі? Підключається автоматичний дзвінок. Є ще можливість розсилати повідомлення. - Контроль роботи.
Ведеться повний облік здійснених дзвінків та результат. До того ж є запис розмов (перед початком розмови має бути попередження, що записується дзвінок).
В результаті менше часу витрачається на рутинну роботу. До того ж є можливість скоротити штат персоналу.
Що потрібно пам'ятати під час вибору СРМ?
Програмне забезпечення вибирається для тривалого користування і при сильному навантаженні не повинні виникати збої в його роботі. Для цього важливо враховувати дрібниці. А допоможуть у них розібратися IT-фахівці. Тільки віддавайте перевагу перевіреним компаніям, щоб у майбутньому не виникало проблем.
Що пропонує ITUA:
- виконання роботи у поставлені терміни;
- ніяких фрілансерів;
- прийнятні ціни;
- велике портфоліо.
Зробіть все, щоб виділитися серед конкурентів та зайняти провідні позиції у ніші.
Бажаєте впровадити CRM для кол-центру? Звертайтеся за допомогою до ITUA. Фахівці підберуть для вас правильне рішення та забезпечать професійну реалізацію. Вам тільки потрібно розповісти свої вимоги та умови бізнесу. Не пропустіть свого шансу вивести бізнес на новий рівень.