2

CRM-система для колл-центру

<span>Автоматизація</span> рутинних процесів
Автоматизація рутинних процесів
<span>Підвищення ефективності</span> обслуговування
Підвищення ефективності обслуговування
<span>Інтеграція</span> з будь-якими необхідними сервісами
Інтеграція з будь-якими необхідними сервісами
Вся <span>база даних</span> та <span>комунікація</span> з клієнтами <span>в одному місці</span>
Вся база даних та комунікація з клієнтами в одному місці
Звертайтеся до нас за
безкоштовною консультацією
яка дозволить виявити реальні потреби та обрати оптимальне під Ваш бізнес рішення
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Звертайтеся до нас за <br> <span>безкоштовною консультацією</span>
по версії
№1 CRM - інтегратор
Допомагаємо бізнесам розвиватися за допомогою CRM-систем вже 18 років
Ми не продаємо CRM
– ми впроваджуємо!
18 років доводимо усі проєкти до кінця.
3500+
годин навчання для співробітників Замовників.
Супровід CRM після впровадження.
Даємо рекомендації (що можна покращити)
у вже налаштовану CRM іншими підрядниками.
Ключові клієнти
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-logos.php</b> on line <b>20</b><br />
h
Замовте
безкоштовну консультацію
Наші експерти підберуть найефективніше рішення для Вашого бізнесу
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Замовте <br> <span>безкоштовну консультацію</span>
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Впроваджуємо
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-international.php</b> on line <b>21</b><br />
h
Pipedrive
Класична CRM-система по управлінню продажами
Дізнатися більше
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-international.php</b> on line <b>21</b><br />
h
Key CRM
Система автоматизації
інтернет-торгівлі
Дізнатися більше
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-international.php</b> on line <b>21</b><br />
h
Zoho
Автоматизація, управління та масштабування бізнесу
Дізнатися більше
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-international.php</b> on line <b>21</b><br />
h
Keepin CRM
Зручна система для користування та роботи
Дізнатися більше
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-international.php</b> on line <b>21</b><br />
h
OneBox CRM
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
<br />
<b>Warning</b>:  Illegal string offset 'alt' in <b>/home/cayibuho/public_html/wp-content/themes/itua/template-posts/rud-service-crm/template/section-international.php</b> on line <b>21</b><br />
h
CRM HubSpot
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
Наші кейси
Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Переглянути всі кейси

CRM для кол-центру – якісна обробка дзвінків

Співробітники кол-центрів щодня спілкуються із сотнею абонентів. А ще заповнюють необхідну базу та виконують інші завдання. Звісно, у такій завантаженості є ризик пропустити дзвінок або переплутати дані. У результаті клієнти пишуть скарги чи взагалі йдуть. А ось використання CRM для call-центру допоможе уникнути подібних ситуацій та розвантажити співробітників.

Як працює програмне забезпечення у цій сфері?

Як виходить так, що величезний штат співробітників не справляється зі своїми обов’язками. Просто скрізь є людський чинник. Коли частину завдань виконуватиме програма, то ризик зробити помилку знижується, а якість обслуговування підвищується.
Як це все працює:

  1. Професійне обслуговування.
    Під час дзвінка співробітник бачить всю інформацію про людину, і тепер більше не питатимуть, з чим ви зверталися минулого разу. Це дратує клієнта.
  2. Обробка дзвінків.
    При надходженні дзвінка його спрямовують на вільного оператора. У деяких сферах бізнесу постійних клієнтів відразу намагаються спрямовувати на менеджера, з яким ведеться постійне спілкування. Якщо ця людина дзвонить уперше, то на будь-кого вільного. Хоча такий варіант може бути і з постійними.
  3. Автоматичні вихідні дзвінки.
    Потрібно повідомити абонентів про важливу інформацію, але їх так багато в базі? Підключається автоматичний дзвінок. Є ще можливість розсилати повідомлення.
  4. Контроль роботи.
    Ведеться повний облік здійснених дзвінків та результат. До того ж є запис розмов (перед початком розмови має бути попередження, що записується дзвінок).

В результаті менше часу витрачається на рутинну роботу. До того ж є можливість скоротити штат персоналу.

Що потрібно пам'ятати під час вибору СРМ?

Програмне забезпечення вибирається для тривалого користування і при сильному навантаженні не повинні виникати збої в його роботі. Для цього важливо враховувати дрібниці. А допоможуть у них розібратися IT-фахівці. Тільки віддавайте перевагу перевіреним компаніям, щоб у майбутньому не виникало проблем.
Що пропонує ITUA:

  • виконання роботи у поставлені терміни;
  • ніяких фрілансерів;
  • прийнятні ціни;
  • велике портфоліо.

Зробіть все, щоб виділитися серед конкурентів та зайняти провідні позиції у ніші.
Бажаєте впровадити CRM для кол-центру? Звертайтеся за допомогою до ITUA. Фахівці підберуть для вас правильне рішення та забезпечать професійну реалізацію. Вам тільки потрібно розповісти свої вимоги та умови бізнесу. Не пропустіть свого шансу вивести бізнес на новий рівень.