CRM-система для кафе / ресторану
безкоштовною консультацією
– ми впроваджуємо!
безкоштовну консультацію
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для ресторану – можливість обслуговувати відвідувачів на найвищому рівні
У зв’язку з настільки швидким способом життя кожна людина хотіла, щоб усі послуги надавалися таким чином. Навіть у сфері харчування. Нікому не хочеться чекати на замовлення 40 хвилин або ще раз замовляти, оскільки офіціант знову забув. Хороші заклади вже давно собі впровадили CRM для ресторану, щоб уникнути подібних казусів.
У чому полягає суть цієї системи?
Програмне забезпечення допомагає значно покращити обслуговування клієнтів. Співробітники більше не витрачатимуть час на рутинні справи, а більше приділятимуть увагу процесам на залучення нових клієнтів та подальшій роботі з постійними.
Але це ще не все, що вирішує CRM-система для кав’ярні:
- жоден дзвінок не буде пропущено, а вчасно опрацьовано;
- запис розмов дозволяє оцінити рівень обслуговування;
- ефективність роботи кожного працівника.
Це спільні проблеми, які стосуються сфер бізнесу. Але у громадському харчуванні є багато тонкощів, яких немає в інших напрямках.
Що надасть використання ЦРМ для ресторану?
Програмне забезпечення розроблене спеціально для цієї сфери бізнесу. Воно дозволяє вирішити такі завдання:
- В основі зберігаються історії замовлень, що дозволяє ефективно побудувати роботу з постійними відвідувачами. Погодьтеся, що приємно, коли офіціант пам’ятатиме про ваші улюблені напої і що часто замовляли. (Хоча все це зберігається в базі, а він лише переглядає). Але це змушує повертатися до цього закладу неодноразово.
- Є служба доставки їжі, тоді ЦРМ для кафе дозволить швидко приймати та обробляти замовлення. Клієнти не люблять довго чекати. Це саме стосується і стандартного прийому замовлення, коли прийшли пообідати. Швидко та якісно.
- На основі наявних замовлень робіть персональну розсилку. Це виділить вас серед інших. Також розсилайте загальні пропозиції.
- Клієнт хоче забронювати столик, це також полегшує процес. До того ж приємним моментом стане повідомлення, що бронь оформлена і нагадування, що столик замовлений на певний час.
Як не помилитись у виборі програмного забезпечення?
Пропозицій на ринку дуже багато, але не замовляйте найдешевший варіант. Як правило, це виконує фрілансер, від якого потім складно домогтися виправлення помилок чи доопрацювань. Це мають робити спеціалісти. Оскільки СРМ-система для кафе потребує якісного обслуговування. До того ж не виключена можливість, що вам в майбутньому знадобляться й інші інструменти.
Компанія ITUA ідеально підходить для тривалої співпраці:
- досвідчені спеціалісти;
- співробітництво з різними сферами бізнесу;
- якісне виконання договору та постійні звіти.
Хочете купити програмне забезпечення, але не знаєте, яка CRM-система для кафе вам підходить? Зв’яжіться зі спеціалістами ITUA. Після залишення заявки вам зателефонує менеджер для уточнення деталей. Через деякий час вам нададуть інформацію: скільки коштуватиме CRM для кафе і терміни реалізації. Станьте кращими за ваших конкурентів.