CRM-система для медичного закладу
безкоштовною консультацією
– ми впроваджуємо!
безкоштовну консультацію
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для медичного центру – обслуговування пацієнтів на найвищому рівні
Для будь-якої людини важливо, щоб якість медичних послуг була професійною і точною. Це ж йдеться про здоров’я. Та й обслуговування має бути чудовим. Для останнього й впроваджують CRM для медичних закладів.
У чому суть цієї програми?
Ця система допомагає автоматизувати процеси обслуговування пацієнта. Вона не зробить прийом швидше чи прискорить обстеження. Але запис на прийом стане швидше, і ви в найкоротші терміни дізнаєтеся про результати обстеження. А ще не хвилюватиметеся, що ваші аналізи загубилися.
Загальні проблеми, які вирішує CRM для медичного центру:
- Під час надходження дзвінка відкривається картка людини, якщо вона вже у вас була. Там вказані всі відвідування та інша важлива інформація. Якщо це новий пацієнт, під час розмови співробітник заповнює картку, яка потрапляє до бази.
- Для контролю та аналізу ситуації ведеться запис дзвінків. Нюанс: попереджайте, що дзвінок записується.
- Тепер не потрібно переживати, що комусь забули надіслати повідомлення з новими пропозиціями або повідомити результат обстеження. CRM медицина сама нагадає про завдання.
Крім загальних проблем, програмне забезпечення функціонує таким чином, що вирішує і суто медичні вимоги:
- Інформація про обстеження, укладання договору в електронній базі. Тепер не буде ситуації, коли неможливо розібрати діагноз чи призначення. Також виключається можливість втрати важливих документів.
- Щоби пацієнти не забули про прийом, напередодні їм нагадають. Це може бути повідомлення або дзвінок. До того ж ЦРМ для медичного центру дозволяє відправляти повідомлення пацієнту з новинками залежно від групи, до якої він відноситься.
- У режимі реального часу в основі відображається графік прийому лікаря та його завантаженість. Менеджер відразу може запропонувати вільний час, який найкраще підходить пацієнту.
Використовуючи сучасні методи, максимально покращите якість обслуговування.
Як не зробити помилок під час вибору?
Нікому не хочеться, щоб у майбутньому медична CRM почне зависати або знадобляться дорогі доопрацювання. Із самого початку потрібно все ретельно продумати, а без допомоги фахівців не обійтись. До того ж вам знадобиться професійна підтримка.
Що пропонує ITUA:
- досвідчена команда фахівців, яка співпрацювала із різними сферами бізнесу;
- виконання договору у поставлені терміни;
- висока якість обслуговування;
- доступна цінова політика.
Не знаєте, у кого краще купити CRM для медичного центру? З компанією ITUA пропадуть усі сумніви. Ви тільки розповідаєте менеджерам про свої вимоги, а вони підберуть вам відповідний варіант. У послугу входить не тільки CRM для медицини, а й професійне обслуговування. Подбайте про те, щоб ваш бізнес успішно розвивався та був прибутковим.