CRM-система для рекламної агенції








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для рекламної агенції - надання послуг на високому рівні
Для будь-якого бізнесу важливо, щоб клієнт залишився задоволеним та отримав максимум послуг. Для досягнення такого результату необхідно швидко оформити замовлення, бути постійно на зв’язку. Підключена CRM для рекламного агентства спрощує роботу співробітників та робить щасливими клієнтів.
Як програмне забезпечення оптимізує роботу?
Рекламне агентство – це не настільки складна та завантажена сфера бізнесу, щоб купувати окрему систему. Клієнтів не так багато і можна вести базу зручним для себе способом. Тільки ось крім вас там ніхто не розбереться. Та й пересилати постійно листи від фахівця клієнту теж не підходить. Є ймовірність, що якийсь файл загубиться, і потім будуть проблеми.
З наявністю СРМ для рекламного агентства забудете про перераховані вище проблеми та легко налагодите роботу колективу:
- Інформація про клієнта, проєкт та етап виконання робіт зберігається в одному місці. За потреби легко знайти потрібний файл. Це може зробити як менеджер, так й інший співробітник.
- Всіх, хто працює над проєктом, поєднують в одну команду. Тепер не потрібно шукати поштою, у скайпі необхідні файли і пересилати клієнту. Все є у СРМ.
- Телефонуйте клієнту прямо із системи. При надходженні дзвінка відображається інформація про людину.
- За допомогою програмного забезпечення легко контролювати ситуацію та виставляти необхідні рахунки. Вам не потрібно окремо заходити на пошту чи шукати файл. Все у базі.
- Мобільний додаток дозволяє залишатися на зв’язку навіть за межами офісу. Це вигідно тим, хто часто їздить у справах.
Автоматизувавши роботу, значно розвантажуєте співробітників від виконання рутинних завдань. А це, своєю чергою, дозволяє більше уваги приділити важливим справам.
На що орієнтуватися під час виборів СРМ?
На сучасному IT-ринку зараз багато пропозицій будь-якої цінової політики. Але ви повинні орієнтуватися не на вартість, а на такі моменти:
- відповідність вимогам бізнесу;
- швидке використання;
- простота у роботі;
Крім цього віддавайте перевагу тому продукту, який дуже відомий на ринку, щоб потім не було складнощів у пошуку фахівців. Адже в майбутньому можуть знадобитися доопрацювання.
Що пропонує ITUA:
- професійна розробка СРМ та жодних фрілансерів;
- чітке виконання договору у зазначені терміни;
- доступні ціни;
- досвід роботи із різними сферами бізнесу;
Задоволені та постійні клієнти – головна мета будь-якого бізнесу. Зробіть усе, щоб її досягти та множити число партнерів.
Знадобилася CRM-система для рекламного агентства, щоб спростити роботу колективу? З ITUA легко підібрати потрібний варіант. Фахівці вислуховують ваші вимоги та на основі цього впроваджують продукт. Ви лише контролюєте процес. У разі великої конкуренції зможете легко досягти лідерських позицій.