CRM-система для сервісного центру








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для сервісного центру – якісне надання послуг
Поломка побутової техніки, вихід з ладу автомобіля, порваний одяг чи взуття завдає негативних емоцій і хочеться якнайшвидше вирішити проблему. І як дратує повільна робота сервісного центру, де ніяк не виходять на зв’язок або ігнорують повторні дзвінки. В результаті ви йдете до інших. А ось впроваджена CRM для сервісного центру допомогла налагодити роботу з клієнтами та не втрачати прибутку.
Навіщо використовувати програмне забезпечення у сучасному бізнесі?
Це ефективне ведення бізнесу у сучасних реаліях. Якщо витрачати час на рутинні процеси і закинути основні, ви збанкрутуєте або матимете серйозні проблеми у бізнесі. Використання СРМ дозволить вирішити такі моменти:
- якісне оброблення всіх вхідних дзвінків;
- дані автоматично потрапляють у базу і зберігаються там;
- спрощення обробки документів.
Тепер не буде таких ситуацій, що переплутали рахунок чи пропустили усі дзвінки за вихідні. У результаті ваші клієнти не підуть до конкурентів.
Що пропонує саме ЦРМ для сервісного центру?
У кожній сфері бізнесу є свої особливості та майстерні з ремонту техніки, ательє, взуттєві майстерні – не виняток. Використання спеціального програмного забезпечення надає такі можливості:
- Швидке оформлення замовлень. У разі виходу з ладу техніки клієнти хочуть якнайшвидше вирішити свою проблему. Консультанти швидко зв’язуються та надають послуги.
- Завдяки тому, що всі замовлення вносяться до бази, видно завантаження кожного спеціаліста і можна швидко знайти вільного або сказати, через скільки він звільниться.
- Коли техніку чи взуття полагодять, власнику прийде повідомлення, що річ можна забирати.
- Ведеться запис розмов. У разі спірної ситуації це стане доказовою базою.
Для впровадження системи укладаємо договір із професіоналами
Якою б сучасною не була CRM для сервісної служби, вона потребує професійної підтримки. Тож укладайте договір із компанією, яка надає подібні послуги.
Що пропонує ITUA:
- багаторічний досвід роботи із різними сферами бізнесу;
- укладання договору;
- прийнятна цінова політика;
- вчасно робляться звіти про виконану роботу.
Хочете дізнатися, скільки коштуватиме CRM-система для сервісного центру і скільки витратиться часу? Залишайте заявку на ITUA. На основі отриманої інформації фахівці нададуть потрібні дані та забезпечать реалізацію, а потім підтримку програмного забезпечення. Станьте лідером у своїй ніші.