CRM-система для сфери послуг

<span>Автоматизація</span> рутинних процесів
Автоматизація рутинних процесів
<span>Підвищення ефективності</span> обслуговування
Підвищення ефективності обслуговування
<span>Інтеграція</span> з будь-якими необхідними сервісами
Інтеграція з будь-якими необхідними сервісами
Вся <span>база даних</span> та <span>комунікація</span> з клієнтами <span>в одному місці</span>
Вся база даних та комунікація з клієнтами в одному місці
Звертайтеся до нас за
безкоштовною консультацією
яка дозволить виявити реальні потреби та обрати оптимальне під Ваш бізнес рішення
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Звертайтеся до нас за <br> <span>безкоштовною консультацією</span>
по версії
№1 CRM - інтегратор
Допомагаємо бізнесам розвиватися за допомогою CRM-систем вже 18 років
Ми не продаємо CRM
– ми впроваджуємо!
18 років доводимо усі проєкти до кінця.
3500+
годин навчання для співробітників Замовників.
Супровід CRM після впровадження.
Даємо рекомендації (що можна покращити)
у вже налаштовану CRM іншими підрядниками.
Ключові клієнти
moneyveo
Замовте
безкоштовну консультацію
Наші експерти підберуть найефективніше рішення для Вашого бізнесу
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Замовте <br> <span>безкоштовну консультацію</span>
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Впроваджуємо
Pipedrive
Класична CRM-система по управлінню продажами
Дізнатися більше
Key CRM
Система автоматизації
інтернет-торгівлі
Дізнатися більше
Zoho
Автоматизація, управління та масштабування бізнесу
Дізнатися більше
Keepin CRM
Зручна система для користування та роботи
Дізнатися більше
OneBox CRM
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
CRM HubSpot
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
Наші кейси
Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Переглянути всі кейси

CRM для сфери послуг – автоматизація бізнес-процесів і збільшення прибутку

Щодня у людини виникають потреби, які потрібно задовольнити. Відвідування перукарні, запис в автомайстерню, бронювання столика в ресторані або черговий візит до лікаря – це далеко не все, з чим можуть звертатися люди. Вони хочуть якомога швидше вирішити свої потреби і далі піти займатися справами. Впроваджена CRM для сфери послуг дозволяє автоматизувати елементарні процеси і виділити більше часу для поліпшення бізнесу.

Як організувати грамотну роботу?

Щодня менеджери виконують сотні справ, і в цій метушні людина може забути про деякі справи: не нагадала клієнту про бронювання, відправила інший лист, переплутала час запису. Таким ставленням користувач незадоволений і він більше не захоче до вас звертатися.

Цього всього не було б, якби відразу впровадити СРМ:

  • У великому потоці клієнтів кожного неможливо запам’ятати. З базою це робити легко. Дані про людину, її історію звернення зберігаються тут. Менеджер швидко переглядає картку і пропонує послуги, які цікавлять людину. Тепер він більше не буде запитувати про попередні візити.
  • Інтеграція з телефонією, соц.мережами, сайтом дозволяє швидко спілкуватися з клієнтом. Немає необхідності перемикатися на потрібний канал, формуйте відповідь в базі. Будь-яке звернення зберігається в системі.

Не забувайте про розсилку. Автоматичне налаштування і листи відправляються зацікавленим клієнтам.

  • Будь-яка сфера бізнесу має свої особливості. Впроваджуючи СРМ-систему, ви легко адаптуєте її під вимоги. Професіонали в цьому легко розберуться.
  • У керівників не буде складнощів переглянути роботу кожного менеджера або цілого відділу. До того ж тут легко формувати звіти.
  • Якщо ви часто працюєте поза офісом, за допомогою мобільного додатку будете залишатися на зв’язку. Ви зможете виконувати ті ж дії, що і на ПК.

Автоматизація бізнесу не дасть втратити потенційних клієнтів і тільки збільшить прибуток.

Яку СРМ вибрати?

Будь-яке програмне забезпечення повинно відповідати специфіці бізнесу. У всіх особливостях самостійно складно розібратися, без програмістів не обійтися.

Тому звертайте увагу на такі деталі:

  • досвід роботи фірми, з якою хочете укласти договір;
  • цінова політика;
  • надані послуги.

Віддавайте перевагу тим, хто крім впровадження забезпечує професійне обслуговування.

У чому вигода співпраці з ITUA:

  • ніяких фрілансерів, тільки кваліфіковані фахівці;
  • чітке виконання договору в зазначені терміни;
  • доступна ціна.

Покращуйте свій бізнес, щоб клієнти залишалися задоволеними.

Шукаєте CRM-системи для сфери послуг, щоб максимально поліпшити бізнес? Компанія ITUA запропонує для вас вигідний варіант. Залиште свою заявку на сайті і з вами зв’яжуться. Вивчивши особливості вашої фірми, співробітники підготують пропозицію і реалізують її. В умовах високої конкуренції не втрачайте клієнтів, а тільки збільшуйте їх кількість.