CRM-система для сфери послуг








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для сфери послуг – автоматизація бізнес-процесів і збільшення прибутку
Щодня у людини виникають потреби, які потрібно задовольнити. Відвідування перукарні, запис в автомайстерню, бронювання столика в ресторані або черговий візит до лікаря – це далеко не все, з чим можуть звертатися люди. Вони хочуть якомога швидше вирішити свої потреби і далі піти займатися справами. Впроваджена CRM для сфери послуг дозволяє автоматизувати елементарні процеси і виділити більше часу для поліпшення бізнесу.
Як організувати грамотну роботу?
Щодня менеджери виконують сотні справ, і в цій метушні людина може забути про деякі справи: не нагадала клієнту про бронювання, відправила інший лист, переплутала час запису. Таким ставленням користувач незадоволений і він більше не захоче до вас звертатися.
Цього всього не було б, якби відразу впровадити СРМ:
- У великому потоці клієнтів кожного неможливо запам’ятати. З базою це робити легко. Дані про людину, її історію звернення зберігаються тут. Менеджер швидко переглядає картку і пропонує послуги, які цікавлять людину. Тепер він більше не буде запитувати про попередні візити.
- Інтеграція з телефонією, соц.мережами, сайтом дозволяє швидко спілкуватися з клієнтом. Немає необхідності перемикатися на потрібний канал, формуйте відповідь в базі. Будь-яке звернення зберігається в системі.
Не забувайте про розсилку. Автоматичне налаштування і листи відправляються зацікавленим клієнтам.
- Будь-яка сфера бізнесу має свої особливості. Впроваджуючи СРМ-систему, ви легко адаптуєте її під вимоги. Професіонали в цьому легко розберуться.
- У керівників не буде складнощів переглянути роботу кожного менеджера або цілого відділу. До того ж тут легко формувати звіти.
- Якщо ви часто працюєте поза офісом, за допомогою мобільного додатку будете залишатися на зв’язку. Ви зможете виконувати ті ж дії, що і на ПК.
Автоматизація бізнесу не дасть втратити потенційних клієнтів і тільки збільшить прибуток.
Яку СРМ вибрати?
Будь-яке програмне забезпечення повинно відповідати специфіці бізнесу. У всіх особливостях самостійно складно розібратися, без програмістів не обійтися.
Тому звертайте увагу на такі деталі:
- досвід роботи фірми, з якою хочете укласти договір;
- цінова політика;
- надані послуги.
Віддавайте перевагу тим, хто крім впровадження забезпечує професійне обслуговування.
У чому вигода співпраці з ITUA:
- ніяких фрілансерів, тільки кваліфіковані фахівці;
- чітке виконання договору в зазначені терміни;
- доступна ціна.
Покращуйте свій бізнес, щоб клієнти залишалися задоволеними.
Шукаєте CRM-системи для сфери послуг, щоб максимально поліпшити бізнес? Компанія ITUA запропонує для вас вигідний варіант. Залиште свою заявку на сайті і з вами зв’яжуться. Вивчивши особливості вашої фірми, співробітники підготують пропозицію і реалізують її. В умовах високої конкуренції не втрачайте клієнтів, а тільки збільшуйте їх кількість.