CRM-система для типографії








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для типографії - незамінний помічник для ідеального обслуговування клієнтів
Успіх сучасного бізнесу залежить від якості послуг. Не варто забувати і про обслуговування. Жодному клієнту типографії не сподобається, коли про його замовлення забудуть або втратять файли. А ви ж хочете, щоб люди до вас поверталися. Встановлена CRM для типографії дозволить грамотно налагодити роботу та зробити обслуговування клієнтів найкращим.
Як це відбувається на практиці?
У великому потоці клієнтів менеджерам важко запам’ятати кожного. Вони просять замовників надіслати макети, відправити логотипи та надати іншу інформацію. Якщо людина звертається до вас вперше, це нормальна ситуація. А коли це постійний клієнт, таке звернення дратує. Замовник незадоволений, а менеджер не може зрозуміти, у чому справа. В результаті людина більше не схоче співпрацювати з вами.
З наявністю СРМ такого не буде:
- Вся інформація зберігається в одному місці. Тепер ви не проситимете клієнта по кілька разів надсилати файли. Лише кілька секунд і знайшли інформацію.
При надходженні дзвінка відображаються дані про клієнта. Якщо це новий замовник, його дані автоматично потрапляють у базу.
- Система налаштована в такий спосіб, що дзвінок постійного клієнта відразу переадресовується на потрібного менеджера. Людині не треба чекати. Якщо дзвінок надходить вперше, його переключають на вільного співробітника.
- Спілкуйтесь зі своїми клієнтами. Інтеграція з соц.мережами та сайтом дозволяє витрачати мінімум часу на обробку заявок. Вам не потрібно постійно перемикатися, відповідайте у базі.
Автоматичне налаштування листів дозволяє вчасно повідомляти клієнтів про новинки. Надсилайте індивідуальні пропозиції залежно від інтересів. Якщо потрібно зателефонувати, це роблять прямо в картці.
Грамотно налаштована робота дозволяє скоротити час виконання рутинних завдань і більше приділити увагу клієнтам. Якість обслуговування впливає на те, що замовники захочуть повертатися до вас.
Як не зробити помилок під час вибору програмного забезпечення?
Успішний бізнес залежить від нормальної роботи СРМ. Ви ж не хочете, щоб потім вона підвисала чи вимагала постійних доробок. Хочеться нормально скористатися продуктом.
Тож звертайте увагу на такі моменти:
- простий та зрозумілий інтерфейс;
- відповідність вимогам бізнесу.
А ще цікавтеся досвідом роботи фірми, з якою укладаєте договір.
Що пропонує ITUA:
- команда спеціалістів із багаторічним досвідом;
- виконання робіт згідно з договором;
- професійне обслуговування;
- підходяща ціна.
Навіть найуспішніший бізнес повинен постійно покращуватися та розвиватися. Досягайте нових вершин.
Потрібна CRM-система для типографії, але не знаєте, у кого замовити? Залишіть заявку на сайті ITUA. З вами зв’яжуться спеціалісти для з’ясування деталей. На основі цього розробиться та реалізується пропозиція. Максимально покращіть бізнес зараз, щоб потім не втратити прибуток.