CRM-система для типографії

<span>Автоматизація</span> рутинних процесів
Автоматизація рутинних процесів
<span>Підвищення ефективності</span> обслуговування
Підвищення ефективності обслуговування
<span>Інтеграція</span> з будь-якими необхідними сервісами
Інтеграція з будь-якими необхідними сервісами
Вся <span>база даних</span> та <span>комунікація</span> з клієнтами <span>в одному місці</span>
Вся база даних та комунікація з клієнтами в одному місці
Звертайтеся до нас за
безкоштовною консультацією
яка дозволить виявити реальні потреби та обрати оптимальне під Ваш бізнес рішення
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Звертайтеся до нас за <br> <span>безкоштовною консультацією</span>
по версії
№1 CRM - інтегратор
Допомагаємо бізнесам розвиватися за допомогою CRM-систем вже 18 років
Ми не продаємо CRM
– ми впроваджуємо!
18 років доводимо усі проєкти до кінця.
3500+
годин навчання для співробітників Замовників.
Супровід CRM після впровадження.
Даємо рекомендації (що можна покращити)
у вже налаштовану CRM іншими підрядниками.
Ключові клієнти
moneyveo
Замовте
безкоштовну консультацію
Наші експерти підберуть найефективніше рішення для Вашого бізнесу
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Замовте <br> <span>безкоштовну консультацію</span>
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Впроваджуємо
Pipedrive
Класична CRM-система по управлінню продажами
Дізнатися більше
Key CRM
Система автоматизації
інтернет-торгівлі
Дізнатися більше
Zoho
Автоматизація, управління та масштабування бізнесу
Дізнатися більше
Keepin CRM
Зручна система для користування та роботи
Дізнатися більше
OneBox CRM
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
CRM HubSpot
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
Наші кейси
Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Переглянути всі кейси

CRM для типографії - незамінний помічник для ідеального обслуговування клієнтів

Успіх сучасного бізнесу залежить від якості надання послуг. Не варто забувати і про обслуговування. Жодному клієнту друкарні не сподобається, коли про його замовлення забудуть або втратять потрібні файли. А ви ж хочете, щоб до вас люди поверталися. Встановлена CRM для друкарні дасть змогу грамотно налагодити роботу і зробити обслуговування клієнтів найкращим.

Як це відбувається на практиці?

У великому потоці клієнтів менеджерам складно запам’ятати кожного. Вони просять замовників надіслати макети, вислати логотипи та надати іншу інформацію. Якщо людина до вас звертається вперше, це нормальна ситуація. А коли це постійний клієнт, таке звернення дратує. Замовник незадоволений, а менеджер не може зрозуміти, у чому справа. У результаті людина більше не захоче співпрацювати з вами.

З наявністю СРМ такого не буде:

  • Уся інформація зберігається в одному місці. Тепер ви не будете просити клієнта по кілька разів висилати файли. Усього кілька секунд і знайшли інформацію.

При надходженні дзвінка відображаються дані про клієнта. Якщо це новий замовник, то його дані автоматично потрапляють у базу.

  • Систему налаштовано таким чином, що дзвінок постійного клієнта відразу переадресовується на потрібного менеджера. Людині не потрібно чекати час. Якщо дзвінок надходить уперше, то його перемикають на вільного співробітника.
  • Спілкуйтеся зі своїми клієнтами. Інтеграція з соц.мережами і сайтом дає змогу витрачати мінімум часу на обробку заявок. Вам не потрібно постійно перемикатися, відповідайте прямо в базі.

Автоматичне налаштування листів дозволяє вчасно повідомляти клієнтам про новинки. Надсилайте індивідуальну розсилку залежно від інтересів. Якщо потрібно зателефонувати, то це роблять прямо в картці.

Грамотно налаштована робота дає змогу скоротити час на виконання рутинних завдань і більше приділити увагу клієнтам. Якість обслуговування впливає на те, що замовники захочуть до вас повертатися.

Як не наробити помилок під час вибору програмного забезпечення?

Успішний бізнес залежить від нормальної роботи СРМ. Ви ж не хочете, щоб потім вона підвисала або вимагала постійних доробок. Хочеться нормально користуватися продуктом.

Тож звертайте увагу на такі моменти:

  • простий і зрозумілий інтерфейс;
  • відповідність вимогам бізнесу.

А ще цікавтеся досвідом роботи фірми, з якою укладаєте договір.

Що пропонує ITUA:

  • команда фахівців з багаторічним досвідом;
  • виконання робіт згідно з договором;
  • професійне обслуговування;
  • відповідна ціна.

Навіть найуспішніший бізнес повинен постійно поліпшуватися і розвиватися. Досягайте нових вершин.

Знадобилася CRM-система для друкарні, але не знаєте, у кого замовити? Залиште заявку на сайті ITUA. З вами зв’яжуться фахівці для з’ясування деталей. На основі цього буде розроблено пропозицію і реалізовано. Максимально поліпшите бізнес зараз, щоб потім не втратити прибуток.