CRM-система для типографії








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для типографії - незамінний помічник для ідеального обслуговування клієнтів
Успіх сучасного бізнесу залежить від якості надання послуг. Не варто забувати і про обслуговування. Жодному клієнту друкарні не сподобається, коли про його замовлення забудуть або втратять потрібні файли. А ви ж хочете, щоб до вас люди поверталися. Встановлена CRM для друкарні дасть змогу грамотно налагодити роботу і зробити обслуговування клієнтів найкращим.
Як це відбувається на практиці?
У великому потоці клієнтів менеджерам складно запам’ятати кожного. Вони просять замовників надіслати макети, вислати логотипи та надати іншу інформацію. Якщо людина до вас звертається вперше, це нормальна ситуація. А коли це постійний клієнт, таке звернення дратує. Замовник незадоволений, а менеджер не може зрозуміти, у чому справа. У результаті людина більше не захоче співпрацювати з вами.
З наявністю СРМ такого не буде:
- Уся інформація зберігається в одному місці. Тепер ви не будете просити клієнта по кілька разів висилати файли. Усього кілька секунд і знайшли інформацію.
При надходженні дзвінка відображаються дані про клієнта. Якщо це новий замовник, то його дані автоматично потрапляють у базу.
- Систему налаштовано таким чином, що дзвінок постійного клієнта відразу переадресовується на потрібного менеджера. Людині не потрібно чекати час. Якщо дзвінок надходить уперше, то його перемикають на вільного співробітника.
- Спілкуйтеся зі своїми клієнтами. Інтеграція з соц.мережами і сайтом дає змогу витрачати мінімум часу на обробку заявок. Вам не потрібно постійно перемикатися, відповідайте прямо в базі.
Автоматичне налаштування листів дозволяє вчасно повідомляти клієнтам про новинки. Надсилайте індивідуальну розсилку залежно від інтересів. Якщо потрібно зателефонувати, то це роблять прямо в картці.
Грамотно налаштована робота дає змогу скоротити час на виконання рутинних завдань і більше приділити увагу клієнтам. Якість обслуговування впливає на те, що замовники захочуть до вас повертатися.
Як не наробити помилок під час вибору програмного забезпечення?
Успішний бізнес залежить від нормальної роботи СРМ. Ви ж не хочете, щоб потім вона підвисала або вимагала постійних доробок. Хочеться нормально користуватися продуктом.
Тож звертайте увагу на такі моменти:
- простий і зрозумілий інтерфейс;
- відповідність вимогам бізнесу.
А ще цікавтеся досвідом роботи фірми, з якою укладаєте договір.
Що пропонує ITUA:
- команда фахівців з багаторічним досвідом;
- виконання робіт згідно з договором;
- професійне обслуговування;
- відповідна ціна.
Навіть найуспішніший бізнес повинен постійно поліпшуватися і розвиватися. Досягайте нових вершин.
Знадобилася CRM-система для друкарні, але не знаєте, у кого замовити? Залиште заявку на сайті ITUA. З вами зв’яжуться фахівці для з’ясування деталей. На основі цього буде розроблено пропозицію і реалізовано. Максимально поліпшите бізнес зараз, щоб потім не втратити прибуток.