CRM-система для типографії

<span>Автоматизація</span> рутинних процесів
Автоматизація рутинних процесів
<span>Підвищення ефективності</span> обслуговування
Підвищення ефективності обслуговування
<span>Інтеграція</span> з будь-якими необхідними сервісами
Інтеграція з будь-якими необхідними сервісами
Вся <span>база даних</span> та <span>комунікація</span> з клієнтами <span>в одному місці</span>
Вся база даних та комунікація з клієнтами в одному місці
Звертайтеся до нас за
безкоштовною консультацією
яка дозволить виявити реальні потреби та обрати оптимальне під Ваш бізнес рішення
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Звертайтеся до нас за <br> <span>безкоштовною консультацією</span>
по версії
№1 CRM - інтегратор
Допомагаємо бізнесам розвиватися за допомогою CRM-систем вже 18 років
Ми не продаємо CRM
– ми впроваджуємо!
18 років доводимо усі проєкти до кінця.
3500+
годин навчання для співробітників Замовників.
Супровід CRM після впровадження.
Даємо рекомендації (що можна покращити)
у вже налаштовану CRM іншими підрядниками.
Ключові клієнти
moneyveo
Замовте
безкоштовну консультацію
Наші експерти підберуть найефективніше рішення для Вашого бізнесу
Не пройдено спам капча! Спробуйте, будь ласка, ще раз.
Замовте <br> <span>безкоштовну консультацію</span>
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Авторська система інтеграції
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Стратегічна сесія по виявленню реальних проблем Вашого бізнесу
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Індивідуальна розробка або підбір готового рішення саме для Вас
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Навчання команди по роботі в системі, подальший супровід та тех підтримка
Впроваджуємо
Pipedrive
Класична CRM-система по управлінню продажами
Дізнатися більше
Key CRM
Система автоматизації
інтернет-торгівлі
Дізнатися більше
Zoho
Автоматизація, управління та масштабування бізнесу
Дізнатися більше
Keepin CRM
Зручна система для користування та роботи
Дізнатися більше
OneBox CRM
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
CRM HubSpot
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
Наші кейси
Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Переглянути всі кейси

CRM для типографії - незамінний помічник для ідеального обслуговування клієнтів

Успіх сучасного бізнесу залежить від якості послуг. Не варто забувати і про обслуговування. Жодному клієнту типографії не сподобається, коли про його замовлення забудуть або втратять файли. А ви ж хочете, щоб люди до вас поверталися. Встановлена CRM для типографії дозволить грамотно налагодити роботу та зробити обслуговування клієнтів найкращим.

Як це відбувається на практиці?

У великому потоці клієнтів менеджерам важко запам’ятати кожного. Вони просять замовників надіслати макети, відправити логотипи та надати іншу інформацію. Якщо людина звертається до вас вперше, це нормальна ситуація. А коли це постійний клієнт, таке звернення дратує. Замовник незадоволений, а менеджер не може зрозуміти, у чому справа. В результаті людина більше не схоче співпрацювати з вами.

З наявністю СРМ такого не буде:

  • Вся інформація зберігається в одному місці. Тепер ви не проситимете клієнта по кілька разів надсилати файли. Лише кілька секунд і знайшли інформацію.

При надходженні дзвінка відображаються дані про клієнта. Якщо це новий замовник, його дані автоматично потрапляють у базу.

  • Система налаштована в такий спосіб, що дзвінок постійного клієнта відразу переадресовується на потрібного менеджера. Людині не треба чекати. Якщо дзвінок надходить вперше, його переключають на вільного співробітника.
  • Спілкуйтесь зі своїми клієнтами. Інтеграція з соц.мережами та сайтом дозволяє витрачати мінімум часу на обробку заявок. Вам не потрібно постійно перемикатися, відповідайте у базі.

Автоматичне налаштування листів дозволяє вчасно повідомляти клієнтів про новинки. Надсилайте індивідуальні пропозиції залежно від інтересів. Якщо потрібно зателефонувати, це роблять прямо в картці.

Грамотно налаштована робота дозволяє скоротити час виконання рутинних завдань і більше приділити увагу клієнтам. Якість обслуговування впливає на те, що замовники захочуть повертатися до вас.

Як не зробити помилок під час вибору програмного забезпечення?

Успішний бізнес залежить від нормальної роботи СРМ. Ви ж не хочете, щоб потім вона підвисала чи вимагала постійних доробок. Хочеться нормально скористатися продуктом.

Тож звертайте увагу на такі моменти:

  • простий та зрозумілий інтерфейс;
  • відповідність вимогам бізнесу.

А ще цікавтеся досвідом роботи фірми, з якою укладаєте договір.

Що пропонує ITUA:

  • команда спеціалістів із багаторічним досвідом;
  • виконання робіт згідно з договором;
  • професійне обслуговування;
  • підходяща ціна.

Навіть найуспішніший бізнес повинен постійно покращуватися та розвиватися. Досягайте нових вершин.

Потрібна CRM-система для типографії, але не знаєте, у кого замовити? Залишіть заявку на сайті ITUA. З вами зв’яжуться спеціалісти для з’ясування деталей. На основі цього розробиться та реалізується пропозиція. Максимально покращіть бізнес зараз, щоб потім не втратити прибуток.