CRM-система для туризму
безкоштовною консультацією
– ми впроваджуємо!
безкоштовну консультацію
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.
Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
Якісна CRM для туризму – задоволені клієнти
Зараз багато хто почав активно подорожувати. Тури вихідного дня чи відпустки – найпопулярніші варіанти. Звісно, на цьому тлі зросла конкуренція серед агенцій і без автоматизації процесів не обійдешся. Якщо хочете й надалі залишатися у лідерській ніші, CRM-системи у туристичному бізнесі – важлива складова успіху.
У чому особливість програмного забезпечення?
Будь-які зволікання в обробці дзвінка або неповне надання інформації негативно впливає на загальний результат. У результаті клієнти просто йдуть до конкурентів. Якісна CRM для турагентства допоможе вирішити такі проблеми:
- Неможливо пропустити дзвінок або забути надіслати клієнтові пропозиції. Система має нагадування, а всі пропущені дзвінки фіксуються.
- Можливість контролювати роботу кожного співробітника та переглядати його ефективність.
Який зиск дає CRM-система для турагентства?
Зі спільними можливостями розібралися. А чи враховуються тут тонкощі туристичного спрямування. Функціональні можливості програмного забезпечення:
- Можливість всю базу поділити на групи та для кожної складати окремі пропозиції. Нові клієнти чи постійні. А може, вони тільки цікавилися послугами, але поки що нічого не замовили.
- ЦРМ для туризму дозволяє зберігати багато інформації, зокрема і конфіденційної. Тепер при повторному зверненні клієнта не потрібно вводити паспортні дані. При цьому не слід турбуватися, що дані пропадуть.
- Розсилка пропозицій на основі попередніх звернень людини. Плюс листи із гарячими путівками.
- Якщо потрібно зателефонувати клієнту та обговорити різні деталі, CRM для туризму дозволяє це робити прямо з картки.
В результаті якість обслуговування покращується, людина вчасно отримує інформацію. Ви зможете легко працювати із зібраною базою та не втрачати жодного замовлення.
Де краще придбати ЦРМ для туризму?
Вибір програмного забезпечення від різних IT-компаній величезний. Але потрібно віддавати перевагу тим, які не тільки продають CRM туризм, а й забезпечують її обслуговування. До того ж у них можна буде замовити доопрацювання.
У чому переваги ITUA:
- на ринку з 2006 року;
- співробітництво з різними сферами бізнесу;
- виконання роботи у поставлені терміни;
- прийнятна вартість;
- постійні звіти.
Хочете купити CRM для туризму, щоб підвищити продажі? Зв’яжіться зі співробітниками ITUA, і вони підберуть вам відповідний варіант. Ви укладаєте договір не просто на придбання СРМ для туризму, а на тривалу співпрацю. Відповідайте сучасним тенденціям та не залишайте лідерських позицій у ніші.