Типографія «Оріон-V»

CRM

«Оріон-V» - київська поліграфія по виготовленню журналів, брошур, каталогів, книг, упаковок, календарів, флаєрів, плакатів, а також індивідуальних замовлень.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. CRM-система для ведення бази клієнтів з можливістю відстеження історії і окремими рівнями доступу для співробітників
  2. Мати повну інформацію про замовлення клієнтів і залишкам по товарним одиницям на складі
  3. Автоматизація розрахунку вартості і уніфікація друкованої форми замовлення
  4. Контроль постановки завдань для виробництва
Що було реалізовано:
  1. Налаштування CRM-системи: картки, воронки продажів, права доступу, напрямки угод (виготовлення блоків для блокнотів, постпресс, поліграфія), підрахунок вартості замовлення за допомогою функціоналу роботів в угодах
  2. Бізнес-процес для підрахунку вартості робіт і матеріалів (одиниці продукції і всього замовлення) з міні-навчанням, щоб адміністратор змінював вартість без допомоги інтегратора
  3. Ієрархічна структура компанії
  4. Уніфікація виробництва у вигляді шаблону документів
  5. Складський облік (без програмних доопрацювань) за допомогою сутності «Компанія»
Результати, які отримав клієнт

Система корпоративного порталу, де всі співробітники працюють в одному місці

Систематизація бази клієнтів за допомогою CRM-системи

Доступ співробітників до повної інформації за своїми посадовими обов'язками відповідно до прав доступу

Уніфікований вид замовлення - шаблон документа для автоматизації процесу підрахунку вартості, що скорочує час розрахунку і виключає можливість ручної зміни ціни співробітниками

Складський облік з повною і достовірною інформацією про залишки на складі і автоматичним контролем наявності товарів при оформленні замовлення

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

WestLviv

Впровадження корпоративного порталу CRM в WestLviv компанію для автоматизації роботи.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Алай

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську компанію НВП “АЛАЙ” для автоматизації роботи.

OM Wave

Впровадження ZOHO СRM для компанії OM Wave

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

№1 из N