Автокомплектація

CRM

«Автокомплектація» - постачальник гаражного, шиномонтажного, автосервісного та діагностичного обладнання для автосервісів і СТО, а також послуг з ремонту і обслуговування устаткування.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. Вирішити проблеми втрати інформації всередині компанії (вся інформація зберігалася в блокнотах, на листочках, в телефонах співробітників)
  2. Можливість відстеження потоку нових і загублених клієнтів, а також ефективності роботи менеджерів
  3. Налаштувати CRM-систему для відстеження комунікацій з клієнтами і розуміння, на якій стадії знаходиться угода і що клієнт купував раніше
Що було реалізовано:
  1. Налаштування CRM-системи: картки, воронки продажів, шаблони документів, напрямки угод і права доступу для фіксації і структурування інформації
  2. Підключення IP-телефонії для зберігання аудіо-історії в картці клієнта по комунікації з ним і розподіл дзвінків всередині компанії
  3. Підключення IVR-меню і телефонних апаратів
  4. Підключення пошти та SMS-сервісу для підігріву і комунікації з клієнтами
  5. Автоматична постановка завдань і контроль термінів виконання за допомогою роботів
  6. Підключення зовнішніх джерел комунікації (Viber, Telegram, сайт)
  7. Інтеграція з 1С для обміну інформацією по операціях (оплатах) між системами
  8. Навчання з загальних можливостей системи, сегментації клієнтів, використання та налаштування шаблонів розсилок, а також інформаційних дзвінків
Результати, які отримав клієнт

Після настройки CRM-системи і навчання її можливостям менеджерів, час укладення угоди скоротилося в два рази, як і кількість втрачених клієнтів, а використання CRM-маркетинг збільшило число повторних угод на 30%

Співробітники мають своєчасний доступ до повної інформації про клієнтів, угоди, лідах відповідно до прав доступу

Вся історія взаємодій із замовниками зберігається в картці клієнта

Автоматизація створення документів скоротила час на підготовку документів втричі

Заявки з сайту на сервісне обслуговування надходять прямо в Бітрікс24, а умови гарантії зручно перевірити за документами, які зберігаються в картці угоди

Керівник відстежує продуктивність роботи клієнтів і отримує звітність в розрізі дня, тижня, місяця, кварталу і року

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Integrity Vision 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

Молоко від фермера 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Shagov Aesthetic Medicine 2021

Доопрацювання корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

Типографія «Оріон-V» 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Moneyveo 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse» 2021

Розробка кастомними рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM Бітрікс24.

№1 из N