AMO CRM

AmoCRM – зручний набір інструментів для ведення успішного бізнесу

Щоб в умовах величезної конкуренції не втрачати клієнтів і тільки множити прибуток, без використання сучасних технологій не обійтися. Так AmoCRM значно спростить життя керівництву і співробітникам.

Адже в системі зібрані всі інструменти для автоматизації бізнес-процесів, обліку клієнтів і угод. А ще вона допомагає збільшувати продажі та відповідно прибуток.

Які бувають види системи?

За цілями:

  • основне призначення – робота з лідами;
  • автоматизація програм лояльності;
  • оптимальне управління проектами.

За способом впровадження:

  • не вимагають впровадження;
  • вимагають впровадження.

Вибираючи CRM систему, ви повинні враховувати не тільки призначення, але ще подумати, скільки людей тут буде одночасно працювати. А ще варто вирішити з оптимальним бюджетом. До того ж подумайте, вам потрібне рішення стандартних бізнес-процесів або потрібне індивідуальне рішення.

Які переваги має AmoCRM?

Щоб переконатися в зручності та функціональності системи, варто ознайомитися з її деякими плюсами.

  • Зручний інтерфейс, в якому можна швидко розібратися.
  • Попадання заявок з будь-яких каналів зв’язку.
  • Вся інформація зберігається в одному місці.
  • Можливість доопрацювання системи під свої завдання.
  • Інтеграція з безліччю сервісів.

Зрозуміло, що це далеко не всі переваги, які має AmoCRM. Якщо ви хочете дізнатися всі деталі, то звертайтеся до фахівців.

Що включає кожен з пакетів?

Базовий

Цей варіант підходить досить великій компанії, в якій є відділ продажів.

  • Створення угод і контактів.
  • Можливість налаштування етапів продажів.
  • Інтеграція з сайтом і Google Universal.
  • Робота з воронкою продажів.

Розширений

Якщо ви поставили за мету оптимізувати конверсію, то цей пакет повністю підходить.

  • Обов’язковість заповнення полів угод.
  • Є можливість автоматичного створення завдань.
  • Створення власних віджетів.
  • Можливість доопрацювання робочого столу.
  • KPI і план продажів для менеджерів.

Професійний

Цей пакет підходить тим, кому необхідно обробляти багато лідів.

  • Backup даних з можливістю відправки архіву на пошту.
  • Скоринг лідів.

Мікро-Бізнес

Це підходить тим, хто тільки недавно відкрив бізнес і має невелику кількість співробітників.

Старт-ап

Для тих, хто тільки починає. Це варіант розрахований тільки на 5 користувачів.

Варто пам’ятати, що в цьому тарифі є деякі обмеження.

  • Немає звіту по дзвінках.
  • Немає звітів по співробітниках.
  • Немає можливості розділити користувачів по групам і розмежувати права користувачів.

Тут була вказана лише основна інформація. Щоб уточнити додаткові дані, необхідно зв’язатися з фахівцями.

Демо-версія

Якщо ви тільки розглядаєте вибір AmoCRM, можете спробувати безкоштовну 14-денну версію з усіма функціональними можливостями. Це допоможе вибрати відповідний пакет надалі.

Функціональні можливості AmoCRM

Тут зібрано цілий набір інструментів, які стануть в нагоді для успішного ведення бізнесу і його розвитку.

Зрозумілий інтерфейс

Для початку роботи не потрібно навчання або адаптація. Тут мінімум кнопок, відповідно ви будете робити менше дій, що підвищить ефективність роботи.

Автоматична фіксація заявок

Дані будуть потрапляти в базу з будь-якого каналу комунікацій: будь це пошта або сторінка в соціальних мережах. Заявка буде сформована в воронці продажів, тому ви не втратите клієнтів.

Мобільна версія

Ви можете мати доступ до CRM в будь-якому місці. До того ж варто пам’ятати про одну приємну особливості – сканер візиток. Тепер за кілька секунд контакти клієнта будуть додані в базу.

Інтеграція з різними сервісами

  • E-mail. Все листування з клієнтом зберігається в одному місці. У будь-який момент ви маєте доступ до нього.
  • 1С. Ви зможете виставити рахунок прямо з CRM. Тепер вам не доведеться копіювати дані і працювати одразу на дві системи, все швидко і зручно. А ще є можливість додавати нового контрагента прямо з картки. До того ж тут є зручний пошук всіх контрагентів.
  • Телефонія. Прямо з картки товару можна зателефонувати клієнту. Також легко приймати дзвінки. Все це фіксується в картці. Крім того тут є записи розмов. Завдяки докладній статистиці можна легко контролювати роботу всього відділу.

Крім цього варто відзначити, що AmoCRM може інтегруватися з Facebook, щоб знати про своїх клієнтів максимум інформації або з Dropbox –  для зберігання даних. А ще з UniSender –  для створення розсилки, з MailChimp – для повідомлення клієнтів про нові пропозиції, з WordPress – для отримання заявок з сайту.

Зручне спілкування

За допомогою вбудованого месенджера весь колектив зможе спілкуватися між собою, обговорюючи робочі моменти. Ви можете відповідати не тільки на ПК, але і на мобільному телефоні.

Автоматична воронка продажів

У воронку продажів можна інтегрувати повний спектр онлайн-інструментів для спілкування з клієнтами. Так вони будуть бачити різну рекламу, отримувати повідомлення, а ви зможете стежити за їхньою реакцією.

Робота з клієнтами

За допомогою воронки періодичних покупок ви зможете стежити за своїми клієнтами та створювати для них такі пропозиції, щоб вони знову поверталися і купували.

API та розширення

Завдяки зручному інтерфейсу розробника ви зможете не тільки індивідуально налаштовувати деякі процеси, але і створювати інтеграції з іншими системами. У вас з цим не виникне складнощів.

Які є основні можливості:

  • платформа, щоб створювати власні рішення;
  • конструктор каталогів;
  • блок для комунікації;
  • регулярні покупки та воронка покупців.
  • SalesBot.

Налаштування прав користувачів

  • Можливість налаштування прав як для всіх співробітників або окремих груп, так і для кожного підлеглого.
  • Якщо співробітник звільняється, його без проблем можна видалити з системи. Ви без проблем зможете перенести інформацію на іншу людину.

Облік лідів

Можливість налаштування автоматичного обліку вхідних лідів по всім каналам. Це можуть бути дзвінки, заявки з сайту, вхідні листи з пошти.

Воронка продажів

Вона вважається основним екраном в CRM. Тут можна побачити багато колонок, які позначають статус проходження угоди. Так у вас є можливість індивідуального налаштування – створення будь-якої кількості етапів і числа воронок продажів.

За допомогою воронки ви отримаєте такі переваги:

  • значно спрощує процес продажів;
  • можливість розставити пріоритети;
  • точні дані, щоб можна було контролювати або спрогнозувати результат;
  • можливість визначати події.

Ви без проблем зможете налаштовувати етапи та при необхідності міняти їх між собою. Також є можливість автоматичного переходу з одного етапу на інший, хоча це можна робити й вручну. Для кожного етапу можна виставити свій колір.

Digital воронка покупця

CRM дозволяє самостійно повертати клієнтів і доводити до повторної покупки. Система сама може написати та відправити клієнту лист, покаже рекламу. Також автоматично сформується завдання для підтримки зв’язку з клієнтами.

Поля в угодах і контактах

AmoCRM має стандартний набір полів для важливої ​​інформації. Якщо є така необхідність, ви можете додати додаткові, щоб отримати максимальні дані.

Завдання і нагадування

За допомогою CRM можна стежити за кожною угодою, щоб було заплановано наступну дію. Також є нагадування, якщо завдання було прострочено.

Аналітика

Тут є діаграми, на яких всі угоди розподілені по статусам. Також вони можуть бути розділені по співробітникам або іншим критеріям. Ви можете бачити як загальну картину, так і кожну ситуацію окремо.

Аналітика по воронці продажів

Так ви можете відстежити, на якому етапі клієнти втрачаються. Це дозволить зробити деякі висновки та внести зміни в послідовність роботи, змінити стратегію.

Аналітика по кожному співробітнику

У всіх деталях можна подивитися завантаженість, успіхи та невдачі кожного підлеглого. На основі цих даних буде легше приймати певні рішення.

Аналітика по цілям

Це дозволяє виставити KPI для кожного співробітника окремо, цілого відділу і навіть компанії. За допомогою даних будете стежити за результатами.

Digital-інтеграції

Можливість автоматичного налаштування рекламних кампаній, які знаходяться на певному етапі продажів. Коли угода переходить на наступний етап, кампанія автоматично відключається.

AmoCRM має величезний набір функціональних можливостей, які стануть в нагоді для успішного ведення бізнесу. Вам залишається тільки визначитися з відповідним пакетом. Спростіть життя собі та своїм співробітниками, використовуючи CRM.

click fraud detection